Booking.com otvorio ured u Splitu

0

Jedan od 165 ureda svjetskog lidera u online rezervacijama smještaja Booking.com-a, od danas se nalazi u Splitu u Poljičkoj cesti 26. Do toga je doveo veliki boom, kako je rekao regionalni menadžer kompanije, Goran Pleše, u sklapanju ugovora s iznajmljivačima. Potvrđuju to i brojke, naime 2011. njihove usluge je na području Dalmacije koristilo svega 50 objekata, dok je danas ta brojka 6.600, od toga samo u Splitu 1.772. Osim što pune smještajne kapacitete cijele regije, Booking.com ulaže znatna sredstva u promociju njenih 184 destinacije, utječe i na njihovu vidljivost „slučajnim“ turistima. Za iznajmljivače i ostale partnere u splitskom uredu na raspolaganju je tim od sedam ljudi koji će „pokrivati“ područje od Makarske do Trogira zajedno s otocima. No, sustav je postavljen tako da vlasnici smještajnih objekata i ne moraju doći u ured, iako prisutnost Booking.com-a u Splitu znači efikasnije komuniciranje s partnerima:

„Ne mora doći u ured, može samo otići na booking.com stranicu i na toj stranici se prijaviti da želi oglašavati. Sustav je u potpunosti automatiziran tako da je sve poprilično jednostavno i vlasnik može sve sam napraviti kako bi pokrenuo prodaju. Osnovna provizija je 15%, a obračunava se nakon što gost ‘odboravi’ u smještaju. Vlasnici od gosta naplaćuju cjelokupan iznos, a booking.com zaračunava jednom mjesečno, za sve rezervacije ostvarene u prethodnom mjesecu, proviziju.“

{mp3}Reportaze/booking_com_goran_plese1{/mp3}

…rekao nam je gospodin Goran Pleše.

Booking.com u Split, pored tradicionalnih Britanaca, Francuza, Nijemaca, Amerikanaca, Talijana…, dovodi neke nove turiste i putem inovativnih aplikacija:

„Naša stranica je prevedena na 42 jezika. Ona tradicionalna tržišta koja su nekada bila u Hrvatskoj sada su polako u nivou nekih novih tržišta. Top 10 marketa koji dolaze u Split, možemo reći da su oni izjednačeni. Znači, ni jedno tržište nema toliko veliki utjecaj. Osim što najveći smo on-line rezervacijski sustav, isto tako velika sredstva ulažemo u inovacije i to je vidljivo kroz naše rezultate na tržištu.“

{mp3}Reportaze/booking_com_goran_plese2{/mp3}

1.400 kreveta u privatnom smještaju je više u samo četiri mjeseca ove godine, istaknula je direktorica TZ grada Splita, Alijana Vukšić , no taj veliki skok nas ne treba zabrinjavati, jer je potražnja još uvijek veća od ponude:

„Sigurno booking.com ne bi došao u Split da naše brojke nisu takve kakve jesu. Krajem godine završili smo, zaista uspješnu, 2014. s dvoznamenkastim porastom i u dolascima i u noćenjima, a u prva četiri mjeseca i dalje bilježimo taj trend. U tomu nam jako pomažu upravo ovakve agencije. Zahvaljujući tome svi naši privatni iznajmljivači će imati puno posla i moći će prodati svoje smještajne kapacitete.“

{mp3}Reportaze/booking_com_alijana_vuksic{/mp3}

Dolazak Booking.com-a u Split pozdravlja i direktor TZ županije, Joško Stella:

„To je jedan izraz i poštovanja prema broju iznajmljivača u županiji i gradu Splitu i prema trudu i radu koji se ulaže da bi prodali svoje kapacitete i pokazali strancima da stvarno imamo jednu prekrasnu zemlju i regiju. Booking.com, jedan je od najvećih i najjačih alata ali ne samo za Internet prodaju nego i za marketing destinacije i za destinacijski menadžment jer preko booking.com-a svi naši potencijalni gosti doznaju kakva smo destinacija, što nudimo, što se sve u nas može vidjeti, i na koji način mogu doći.“

{mp3}Reportaze/booking_com_josko_stella{/mp3}

TZ župnaije već više od tri godine educira iznajmljivače smještaja vezano za internet oglašivanje, istaknuo je Stella i dodao:

„Sad će to bit sve puno jednostavnije kad imamo ured u Splitu. Mislim da je ovo odlična prilika jer smo dobili ‘alat’ i ljude koji vode taj ‘alat’, prije svega za rezervacije, za booking, za marketing, ljude koji su nam spremni pomoći, odgovoriti na sva pitanja i unaprijediti našu prodaju.“

{mp3}Reportaze/booking_com_josko_stella2{/mp3}

SDŽ je u zadnje dvije godine od Kvarnera preuzela drugo mjesto na turističkoj ljestvici u Hrvatskoj, a imala je i najveći rast od svih jadranskih destinacija, a uz ured Booking.com-a takvi rezultati se očekuju i ove turističke sezone.