Ministar Lorencin se u programu Radio Dalmacije pohvalio turističkim rezultatima

0
Foto: Radio Dalmacija

Ministar turizma Darko Lorencin u Splitu je predstavio rezultate turističkog prometa. Istaknuo je da je u prvih devet mjeseci ove godine ostvaren turistički promet kao u cijeloj 2014. godini!

U tom je periodu ostvareno 75 milijuna i 674 tisuće noćenja, što je porast od 7% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a porasti se bilježe i u dolascima kojih je bilo 13 milijuna i 133 tisuće, što je rast od 8,4%. Ministar Lorencin napredak pripisuje programu Hrvatska 365 koji za cilj ima produžiti turističku sezonu tijekom cijele godine.

Ministar Lorencin, gostujući u programu Radio Dalmacije, odgovorio je na pitanje koliko je izbjeglička kriza eventualna prijetnja hrvatskom turizmu, a posebno takozvana Južna ruta koja bi prolazila preko juga Hrvatske i Dubrovnika. “Prijetnje uvijek postoje, na izbjegličkoj ruti su i Grčka i Italija”, kaže ministar dodajući: Možemo reći da smo za prvu godinu Hrvatske 365 posao jako dobro odradili. Stali smo na prvu stepenicu ali sad slijedi jedan veliki posao u nastavku realizacije tog programa. Moramo još bolje i još jače raditi na poboljšanju turističkog prizvoda.

Na pitanje koliko će Hrvatska zaraditi ove godine od turizma, Lorencin nam je kazao: “Odgovorno tvrdim s ovog mjesta da prihod od turizma, od strane komponente, će biti veći od osam milijardi eura”.

Ministar se složio s tvrdnjom bivše ministrice turizma Pavom Župan Rusković da povećanje broja turista nije nužan u špici sezone, jer uz gužve često ide i pad razine turističke usluge, a upozorila je i na sve veći broj mladih koji biraju jeftiniji smještaj, pa nas taj trend može dovesti do etikete jeftine turističke destinacije:

“U velikoj mjeri se slažem s time i to je jedna stvar s kojom treba upravljati svim predradnjama počevši od strategije strateškog marketing plana, konkretne mjere poput Hrvatske 365, Tisuću bazena za hrvatski turizam, program konkurentnosti, program izgradnje javne turističke infrastrukture. To su sva upozorenja koja stoje na mjestu, o kojima treba itekako voditi računa. Ukoliko ih budemo svladavali, preduhitrili, planirano se suočili s njima, onda ćemo bitno pridonijeti kvaliteti destinacija”.