Boranka osvojila nagradu za najbolju iskustvenu kampanju

0
Foto: PR

Dosad najveća akcija pošumljavanja Hrvatske, Boranka, koju je pokrenuo Savez izviđača Hrvatske, a kampanju osmislila agencija IMAGO, osvojila je u slovenskom Portorožu prestižnu nagradu u kategoriji Best Experiental Campaign na jubilarnoj 20. konferenciji o medijskim trendovima SEMPL.

Iznimno sam ponosan što je važnost Boranke prepoznata i na ovaj način. Nagrada za najbolju iskustvenu kampanju još je jedna potvrda da smo s Borankom učinili uistinu veliku stvar – spojili ljubav prema šumama i volonterski entuzijazam u konkretnu akciju koja je rezultirala oporavkom najljepšeg dijela naše zemlje koji je stradao u požarima, rekao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske.

U suradnji s Hrvatskim šumama, Hrvatskom gorskom službom spašavanja, Državnom upravom za zaštitu i spašavanje, Američkom gospodarskom komorom, Veleposlanstvom Kanade te Udrugom hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata, Savez izviđača Hrvatske je u lipnju ove godine pokrenuo ovu veliku akciju volonterskog pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije. Od ostataka izgorenih borova na dalmatinskim požarištima, u Karbonu na otoku Korčuli su napravljene pastelne bojice, takozvane boralice, koje su građani koristili kako bi nacrtali svoja drvca i posadili ih u virtualnu šumu. Svako nacrtano drvce postalo je pravo zahvaljujući izviđačima i volonterima Boranke, njih preko 2500, koji su posadili preko 25,000 komada sadnica, sjemena i žira na opožarenom području Dalmacije. Uz to, Savez je u suradnji sa stručnjacima, organizirao edukativne radionice u školama diljem Splitsko-dalmatinske županije kako bi najmlađe podučili o važnosti očuvanja šuma te zaštiti i prevenciji od požara.

Kampanja se odvija pod službenim pokroviteljstvom Ministarstva zaštite okoliša i energetike, Ministarstva poljoprivrede, Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Ministarstva znanosti i obrazovanja, Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj i pod visokim pokroviteljstvom Europskog parlamenta, a podržale su je i brojne tvrtke, dajući tako doprinos ovoj važnoj ekološko-edukativnoj akciji.