U Dubrovniku besplatna radionica Taktike i strategije poslovnog pregovaranja

0

Besplatna dvodnevna radionica Taktike i strategije poslovnog pregovaranja održat će se u prostorijama DURA-e 11. i 12. studenog s početkom u 10 sati.

Evo što su poručili organizatori.

Na ovom praktičnom treningu polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Kako pregovarati iz jače/slabe početne pozicije? Kako upravljati ustupcima, kada ih dati, a kada primiti? Što možete učiniti da pregovore pomaknete s mrtve točke? Kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos? Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo teškim i agresivnim klijentima. Naučit ćete analizirati motive druge strane, pregovarati, a ne pogađati se. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako skršiti otpor.

Taktike su tihe sluge strategiji pregovaranja i nužan dio pregovaračkog posla. To su isplanirani postupci kojima provodimo strateške namjere. Koja je količina taktiziranja preporučljiva u pregovaranju? Kako se obraniti od „prljavih“ taktika?

  • 54% šefova radi više od deset sati na dan;
  • 71% zaposlenih obično rade i kod kuće;
  • 74 % šefova imaju osjećaj da nemaju vremena za obitelj, pregovori s dobavljačima im traju i po nekoliko mjeseci, a svaki pregovor i po nekoliko sati.

Prepoznajete li se u ovim brojevima? Izađite iz njih! Imamo sve manje vremena, pa pregovaranje e-mailom i telefonom zauzima sve više maha. No, vrlo malo pregovarača i poznaje i pravila tog virtualnog načina pregovaranja kojeg strani pregovarači »bruse« redovito kroz radionice i edukacije. Koja su pregovaranja specifična? Kako izbjeći stupice?

Kako izabrati pregovaračku taktiku kojom se postiže uspješan ishod? Na ovoj radionici saznat ćete puno dokazanih rješenja za posao, iskoristivih već naredni radni dan.

Predavačica Davorka Biondić Vince, dipl.oec., vlasnica je i direktorica „Biondi” d.o.o. Završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu.  Za područje pregovaranja, komuniciranja, uvjeravanja i vještina prezentiranja dodatno se usavršavala na poslovnima školama u Njemačkoj za područja pregovaranja, komuniciranja, uvjeravanja i vještina prezentiranja. Samostalno je vodila i zaključila preko 4.000 pregovora s domaćim i internacionalnim kompanijama i bila odgovorna za godišnju nabavnu vrijednost od preko 2 milijarde kuna.

Prijave se zaprimaju putem:

  • Online: PRIJAVNICA
  • E-mail: mpuljas@dura.hr
  • Telefon: 020/640-271