Gradonačelnici Splita i Dubrovnika zatražili od Vlade samostalno određivanje broja taxija

0
Foto: pixabay.com

Gradonačelnici Splita i Dubrovnika, Andro Krstulović Opara i Mato Franković uputili su dopis premijeru i ministru prometa. Traže da se u Izmjene Zakona o prijevozu u cestovnom prometu, uvrsti i njihov zajednički prijedlog prema kojemu bi se jedinicama lokalne samouprave, na čijem se području nalaze dobra upisana na UNESCO-ov popis svjetske baštine, omogućilo samostalno određivanje broja dozvola za obavljanje autotaksi prijevoza te utvrđivanje uvjeta pod kojima bi se ta djelatnost obavljala. Postojeće dozvole u tom slučaju stavile bi se izvan snage.

Zajedničko priopćenje dvojice gradonačelnika prenosimo u cijelosti:

Nakon nekoliko radnih sastanaka koje su u Dubrovniku i Splitu u proteklom razdoblju održali na temu izmjena i dopuna Zakona o prijevozu u cestovnom prometu, gradonačelnici Andro Krstulović Opara i Mato Franković uputili su dopis ministru mora, prometa i infrastrukture Olegu Butkoviću te predsjedniku Vlade Republike Hrvatske Andreju Plenkoviću.

Ukazujući na negativne učinke potpune liberalizacije auto taxi tržišta koju je dopustio postojeći Zakon, gradonačelnici Krstulović Opara i Franković posebno ističu onemogućavanje normalnog prometovanja ulicama kako građanima tako i žurnim službama u intervencijama. Stoga od Ministarstva i Vlade traže da u izmjene i dopune Zakona o prijevozu u cestovnom prometu uvrste njihov zajednički prijedlog prema kojem bi se jedinicama lokalne samouprave na čijem području se nalaze dobra Republike Hrvatske koja su upisana na UNESCO-ovom popisu svjetske baštine omogućilo samostalno određivanje broja dozvola za obavljanje autotaksi prijevoza, kao i utvrđivanje mjera i uvjeta pod kojima bi se ova djelatnost obavljala. Postojeće dozvole u ovom bi se slučaju stavile van snage.

Budući da navedeni prijedlog izmjena i dopuna Zakona o cestovnom prometu uvelike pridonosi rješavanju problema, gradonačelnici Krstulović Opara i Franković vjeruju u podršku resornog Ministarstva, s glavnim ciljem dokidanja negativnih učinaka liberalizacije taxi usluga, prepoznavanja i izdvajanja UNESCO-vih zaštićenih sredina te najvažnije, omogućavanje sigurnog prometovanja Splićanima i Dubrovčanima gradskim ulicama.