Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ tema u Bruxellesu: Split nam je pokazao odličan primjer

0

Kampanja s personaliziranim znakovima iz Hrvatske odličan je primjer kako se može osvijestiti vozače da ne parkiraju na mjesta koja im ne pripadaju i nadam se da će se proširiti diljem Europe – rekao je Ádám Kósa, jedan od organizatora.

Nakon što je prošlog tjedna dobila pohvale u Hrvatskom saboru u sklopu okruglog stola „Primjena znaka pristupačnosti u RH“, kampanja Split parkinga „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ ovog tjedna u pozitivnom kontekstu istaknuta je i u prijestolnici Europe, Bruxellesu.

U Europskom parlamentu održana je konferencija na temu europskog znaka pristupačnosti pod nazivom „Ne zauzimaj moje mjesto! – EU znak pristupačnosti“ koju su organizirali zastupnici Europskog parlamenta Olga Sehnalová, Helga Stevens i Ádám Kósa, ujedno članovi Međugrupe za osobe s invaliditetom pri EU parlamentu.

Glavni cilj ove konferencije bio je dodatno usmjeriti pažnju zastupnika EU parlamenta na ovu važnu temu. Istaknuli su dva glavna problema, ona ista koja su prisutna i u Hrvatskoj – neunificiranost znaka pristupačnosti na razini Europske unije te nepropisno parkiranje na mjesta za osobe s invaliditetom. Ádám Kósa u uvodnom je dijelu konferencije pohvalio i istaknuo upravo primjer kampanje iz Splita, iz Hrvatske pod imenom „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ kao nešto što provjereno može pomoći u borbi s nepropisnim parkiranjem.