Promotivne aktivnosti HTZ-a u nekoliko sati vidjelo više milijuna ljudi diljem svijeta

0

Odličan nastup hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, na kojem je Hrvatska osvojila drugo mjesto, značajno je pridonio promociji Hrvatske.

Interes svjetske javnosti Hrvatska turistička zajednica prepoznala je kao izuzetnu priliku za dodatnom promocijom naše zemlje kao atraktivne i poželjne turističke destinacije.

Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web stranice koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, a najviše posjeta zabilježeno je iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je kreirana i posebna inačica slogana hrvatskog turizma „Croatia Full of excellent players“ što potvrđuje njegovu prilagodljivost i mogućnost modificiranja sukladno promotivnim porukama.