Savjeti za iznajmljivače i one koji će to tek postati!

0
Foto: kordun.hr

Više od devet milijardi eura samo prošle godine zaradili smo od turizma. Između 20 i 30.000 kn mjesečno u špici sezone zarade iznajmljivači. Netko s prosječnom plaćom za taj iznos mora raditi više od pet mjeseci! Računica je jasna. Ne čudi što raste broj iznajmljivača.
Ipak nije tako jednostavno, novac ipak ne pada s neba, treba se potruditi.

Najvažnije je odabrati prave kanale oglašavanja, odnosno mjesta na kojima se oglašavamo. Najčešće pričamo o portalima, ali ne smijemo zaboraviti ni društvene mreže. Vrlo čest primjer su dva oglašivača koji su oglašeni na istim mjestima s istim objektima a jedan radi uspješno, drugi ne. Zašto je to tako? To ovisi kako radite s pojedinim kanalom, za Radio Dalmaciju je kazala voditeljica savjetovališta za privatne iznajmljivače Anamarija Cicarelli.

Upravo na portalima za oglašavanje i društvenim mrežama gosti ostavljaju recenzije, a one imaju ogroman utjecaj.

Recenzije su najvažnije jer podižemo rejting i gosti tako lakše dolaze i lakše se odlučuju za naš smještaj ako vide da imamo veći broj komentara i ako su komentari ozbiljni, kazala je Anamarija Cicarelli.

Najvažnije stvari koju iznajmljivači nikako ne smiju zaboraviti su čistoća, ljubaznost i istinitost.

Kad prezentiramo naše objekte moramo prezentirati samo ono što imamo. Bolje je obećati manje a da se pruži više, nego obrnuto. Isto tako, moramo biti ljubazni da se gosti vrate ponovno. Treća stvar, ali najvažnija, je čistoća. Prema nekim istraživanjima smo vidjeli da su gosti u privatnom smještaju osjetljiviji nego u hotelu. Ako gost nađe prašinu ispood kreveta, više će nam to zamjeriti nego što bi hotelu, kazala je Cicarelli.

Osnovni posao ili dodatna zarada – nije važno, nekretnine više ne stoje prazne i ne propadaju, nego se obnavljaju i koriste, a gosti imaju sve više izbora. Potrudite se da izaberu baš vas!

Više od 60 tisuća Hrvata bavi se iznajmljivanjem smještaja, a ako bi i vi htjeli ući u taj posao evo nekoliko savjeta.

Kako krenuti u biznis iznajmljivanja apartmana pitamo Danijelu Čavlović iz Zajednice obiteljskog turizma pri HGK: Neke osnove koje treba zadovoljiti su da naravno imate vlasnički list, morate pribaviti ateste plina, struje, a morate zadovoljiti i minimalne tehničke uvjete. To znači da imate krevet, lampu, tepih, ogledalo u kupaonici itd..
Ovisno o opremljenosti vašeg apartmana i veličini, dobivate dvije, tri, četiri ili pet zvjezdica
.

Nakon što ste kategorizirali apartman i objesili ploču čeka vas izrada službenog cjenika.

Cijenu danas određuje tržište. Nema vam druge nego da promatrate što radi vaša konkurencija i ukoliko je ona snizila cijene, morate i vi jer za nas je ipak najskuplje imati prazan krevet. Ako niste u toku i ako niste sposobni brzo reagirati, vrlo vjerojatno ćete imati prazan krevet, kaže Danijela Čavlović.

Kad vam dođu gosti dužni ste ih prijaviti u Turističku zajednicu u roku od 12 sati po dolasku i u roku od 24 sata po odlasku.

Naše goste možda često podcjenjujemo. Mislimo ako im pružimo udoban apartman s pogledom na more da smo učinili sve. Ne, naprotiv! Gost je izabrao vaš smještaj baš zbog toga što želi osjetiti tu prisnu atmosferu jer u protivnom bi vrlo vjerojatno otišao u hotel gdje ga nitko ništa ne pita. On želi upoznati svog domaćina, želi mu stisnuti ruku, želi s njim popiti piće dobrodošlice, želi od njega čuti po čemu je taj grad ili mjesto u koje je stigao prepoznatljivo, u koji restoran otići. S osmjehom na licu, vjerujete mi, možete učiniti puno više nego s najskupocjenijim kaučom u apartmanu, zaključila je Danijela.

Ako vas zanima kako kvalitetno urediti apartman kliknite ovdje!