Tommy u svoju ponudu uvodi novi prodajni kanal – online prodaju

0
Foto: PR

Tommy, maloprodajni tržišni lider na jadranskoj obali i jedan od vodećih hrvatskih
trgovačkih lanaca, u svoju ponudu uvodi i novi prodajni kanal – online prodaju.

Razvojni proces Tommy-ja je kontinuirana aktivnost u kojoj svoju ponudu i lepezu
usluga prilagođavamo zahtjevima tržišta i potrebama kupaca, pa na tom tragu razvijamo
nove projekte što pokazuje posvećenost svakom pojedinom kupcu.

Realizacija projekta Tommy web shopa upotpunjuje cjelovitost i dostupnost Tommy
ponude koja je prepoznatljiva i po širini i po cjenovnoj konkurentnosti.
Tommy nudi kupcima vrijednost u svakom pogledu te povjerenje koje želimo trajno
unapređivati putem novih projekata i modernizacije poslovanja.

Tommy web shop predstavljamo kroz slogan „Friško naručeno, friško uručeno“ jer
Tommy zna što voliš pa će kupci u online dućanu pronaći jednako friške proizvode kao i
u svojoj najbližoj Tommy prodavaonici, samo će to ovaj put biti tvoj dućan na dlanu.
Di ćeš bolje!
Tommy online prodaja ima i dodatne pogodnosti kao što su praćenje popusta prilikom
kupovine, dostava kod kuće ili mogućnost da narudžbu pokupiš usput u Tommy
prodavaonici.
Područja na kojima dostavljamo su Dubrovnik, Split i okolica (od Omiša do Trogira),
Šibenik, Zadar, Rijeka i Zagreb.
Realizacija kupovine je moguća putem aplikacije koja se besplatno preuzima na mobilne
uređaje, a popis prodavaonica u kojima nudimo uslugu „NARUČI I POKUPI“, kao i ostale
detalje vezane za online prodaju mogu se pronaći na Tommy-jevim mrežnim stranicama.