U Splitu održan koordinacijski sastanak s turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije

0
Foto: Hrvatska turistička zajednica

U Splitu je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja Splitsko-dalmatinske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovao je direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella te 27 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

Direktor Staničić je u uvodu predstavio rezultate turističkog prometa te je naglasio kako je ovogodišnja turistička sezona krenula znatno bolje od lanjske te je pritom napomenuo kako u zemlji trenutno boravi više od 840.000 turista, od čega je oko 155.000 gostiju u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Kako je rekao, pred nama je sama špica turističke sezone, očekuje se još veći broj gostiju, a daljnji će tijekovi ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji.

„Sezonu smo vrlo dobro pripremili, proveli smo ključne marketinške i PR aktivnosti, kampanje „Safe Stay in Croatia“ i „Trust me, I’ve been there“ polučile su odlične rezultate jer je Hrvatska pozicionirana kao kvalitetna, sigurna i dobro pripremljena destinacija što potvrđuje i dosadašnji tijek turističkog prometa. Proveli smo i ciljane informativne kampanje o protokolima prelaska granica, epidemiološkoj situaciji u zemlji te smo u intenzivnoj komunikaciji s ključnim partnerima na inozemnim tržištima“, poručio je direktor Staničić, nadodavši kako je kroz sve aktivnosti i kampanje HTZ-a ostvaren doseg od oko 300 milijuna ljudi.

Direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella je naglasio kako turističke brojke u županiji rastu iz dana u dan, ali i da treba ostati odgovoran kako bi se turistički promet mogao nesmetano dalje odvijati.

Tijekom koordinacije je predstavljena i kampanja HTZ-a „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, koja je tijekom dva mjeseca provedbe postigla odlične promotivne rezultate ostvarivši gotovo 33 milijuna impresija putem online kanala, društvenih mreža i digitalnog vanjskog oglašavanja, dok je sedam tematskih videa u cijelosti pregledano gotovo 4 milijuna puta.

Na koordinaciji je posebno istaknuta važnost očuvanja povoljne epidemiološke slike, ali i plasmana točnih i preciznih informacija na inozemnim tržištima s posebnim naglaskom na protokole prelaska granica.  Razgovaralo se i o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica te o projektu Hrvatski digitalni turizam.