Započinje Split fotomaraton 2017.

0
Foto: PR

Počele su prijave za ovogodišnji Split fotomaraton koji se održava u organizaciji Fotokluba Split. Start natjecanja je 16.rujna  u 11:00 h na Prokurativama, ispred kavane Bellevue. 

Split fotomaraton se dijeli u dvije kategorije:

Prva kategorija se odnosi na natjecatelje koji su punoljetni. Uglavnom su to natjecatelji koji se profesionalno bave fotografijom ili pak kreativci kojima je fotografija hobi.

Druga kategorija se odnosi na natjecatelje do 18 godina. To su natjecatelji koji tek otkrivaju svijet fotografije i uče o njoj. Natjecatelji mlađi od 18 godina moraju imati pisanu suglasnost roditelja/staratelja da mogu sudjelovati na natjecanju.

Na Split fotomaratonu mogu sudjelovati svi, profesionalni i amaterski fotografi iz Hrvatske i inozemstva, s digitalnim fotoaparatom i memorijskom karticom u fotoaparatu.

Prijave traju od 4.rujna.2017. do 15.rujna 2017. Kotizacija za sudjelovanje iznosi 50 kn za članove Fotokluba Split, a za ostale 70 kn. Natjecanje je limitirano na 100 sudionika, a ako ostane mjesta prijaviti se možete i na sam dan natjecanja, ali tada kotizacija za sve iznosi 80 kn. Za sve natjecatelje koji se prijave do 11.rujna osigurana je i natjecateljska majica.

Prijavu (Ime i prezime, adresu,godinu rođenja,broj mobitela, veličinu majice, te dokaz o uplati kotizacije) šaljete na splitfotomaraton@gmail.com. Kotizaciju možete uplatiti osobno u Fotoklubu Split, (Marmontova 5) ili putem Internet bankarstva ili opće uplatnice na žiro račun HR0623300031100132273 s naznakom Kotizacija za Split fotomaraton 2017 (Primatelj: Fotoklub Split, Marmontova 5, 21000 Split).

Prije sudjelovanja memorijska kartica u Vašem fotoparatu mora biti prazna i spremna za upotrebu.

Fotografije smiju biti samo u JPEG formatu. Zbog kvalitete fotografija provjerite je li Vaš fotoaparat podešen tako da kreira JPEG datoteke najviše kvalitete koju može postići. Fotografije ne smiju biti manipulirane programima za obradu fotografija na računalu. Bilo kakva promjena na datotekama i fotografijama razlog je za diskvalifikaciju. Fotografije smiju biti u boji ili crno- bijele. Filteri koji su ponuđeni u Vašem digitalnom fotoaparatu su dozvoljeni kao i sva dodatna foto oprema (bljeskalice, stativi, dosvjetljivači …).

Fotografije moraju biti snimljene isključivo na dan održavanja Split fotomaratona u zadanome vremenu.

Na startu Split fotomaratona natjecatelji su dužni fotografirati svoj startni broj.

Na kraju natjecanja fotografije na memorijskoj kartici moraju biti istim redosljedom kao i zadane teme. To znači da svaki natjecatelj na kraju manifestacije predaje 12 fotografija (plus startni broj koji je fotografiran na startu) i to tako da prva fotografija odgovara prvoj temi, druga fotografija drugoj temi, i tako dalje za svih 12 tema. To znači da ukoliko napravite 5 fotografija prema 1. temi, Vi od tih 5 morate odabrati jednu i ostale obrisati. Nakon toga slijedi fotografiranje za 2. temu gdje opet možete napraviti veći broj fotografija, ali na kraju odabrati samo jednu, a ostale obrisati. Mole se natjecatelji da selekciju fotografija naprave tijekom manifestacije na svojim aparatima, jer im neće biti omogućeno da brišu suvišne fotografije na računalu.

Start natjecanja je 16.rujna 2017. u 11:00 h na Prokurativama, ispred kavane Bellevue. Potrebno je doći u 10:30 sati kako bi se registrirali, preuzeli startni broj i prvi set tema.

Jedina tema koja je poznata prije samog natjecanja zove se „Za sva vrimena“, a posvećena je udruzi Naš Hajduk i njihovom istoimenom projektu kojeg provode.

Organizatorski tim će na startu biti već od 10:00 sati. Ukoliko zakasnite na start tj. dođete iza 11:30 sati nažalost nećete moći sudjelovati u daljnjem natjecanju.

Da bi natjecatelj uspješno završio Fotomaraton potrebno je:

• doći na cilj u zadanom vremenskom periodu, a najkasnije do 18:30 sati.

• potrebno je na memorijskoj kartici, koju ste imali na početku natjecanja, imati 12 fotografija (plus startni broj koji je fotografiran prije početka natjecanja) u JPG formatu koje odgovaraju prethodno spomenutim pravilima za fotografije

• potrebno je imati startni broj i potvrdu (naljepnice) s obje kontrolne točke.

• fotografije će biti kopirane s Vaše memorijske kartice na računalo organizatora.