Split parking predstavio kampanju “Želiš li se mijenjati za mjesto”

0

Splitska tvrtka Split parking i službeno je predstavila novu kampanju naziva ‘Želiš li se mijenjati za mjesto?’. Već su postavljeni personalizirani prometni znakovi s fotografijama osoba s invaliditetom koje direktno „pitaju“ svoje sugrađane žele li se mijenjati za mjesto.

Glavni cilj ove kampanje je upozoriti sve da ne parkiraju na mjesta predviđena za osobe s invaliditetom osim ako, naravno, i sami nemaju oznaku pristupačnosti. Kampanja za cilj ima pomoći u rješavanju još jednog velikog problema s kojim se osobe s invaliditetom susreću na čijem se rješavanju intenzivno počelo raditi u proteklim mjesecima, a to je zloporaba znaka pristupačnosti na razini cijele Hrvatske.

Iz Split parkinga poručuju kako su ovom kampanjom željeli doprinijeti poboljšanju kvalitete života skupine građana koja je nažalost, još uvijek, često zanemarena u mnogim segmentima. U gradu Splitu, kažu, postoji oko 25 tisuća legalnih parkirnih mjesta, a od toga 400 ih je namijenjeno osobama s invaliditetom stoga je nužno ta mjesta ostaviti onima koji ih uistinu trebaju.

‘Ovom kampanjom željeli smo malo šokirati i posramiti građane jer treba imati obraza stati na parkirno mjesto za osobe s invaliditetom kada vas upravo jedna od njih podsjeća kome ste uzeli mjesto, a nije vam namijenjeno. U suradnji s gradonačelnikom već dugo nastojimo osigurati da prava osoba s invaliditetom budu na europskoj razini, no došli smo do točke kada smo shvatili da moramo uključiti i građane. Naziv kampanje nosi jednostavnu, svima jasnu poruku. Želimo ukazati kako se nepropisnim parkiranjem njima onemogućava normalan život, a alternativu nemaju. Reakcije su zasad odlične’ rekao je Marko Bartulić, direktor Split parkinga.

Gradonačelnik  Andro Krstulović Opara bio je osobito emotivan i više puta naglasio:

‘Grad je snažan onoliko koliko je snažan najnezaštićeniji u ovom gradu. Sve vas molim da ponavljamo tu mantru. Dužnost svih nas je pružiti ruku nezaštićenima. To nije politički program, to je naša obaveza. Ova kampanja kaže da razmislimo što radimo svome bližnjemu. Moramo otvoriti prozore ideji solidarnosti da pogledamo ljude oko sebe i stavimo se na njihovo mjesto. Moramo stvarati klimu da Split bude grad standarda, grad mjere. Počašćen sam što sam mali kotačić u ovome, to mi je dužnost i čast’ rekao je gradonačelnik.

Kampanja za cilj ima pomoći u rješavanju još jednog velikog problema s kojim se osobe s invaliditetom susreću na čijem se rješavanju intenzivno počelo raditi u proteklim mjesecima, a to je zloporaba znaka pristupačnosti na razini cijele Hrvatske. Samo u Splitsko-dalmatinskoj županiji postoji oko 3500 znakova pristupačnosti, a lakoća ko

Promotivni video možete pogledati na Youtube kanalu: