Visoki računi u roamingu?!

0

Ovih dana naši sugrađani su se vratili sa snježnih radosti iz susjednih zemalja puni lijepih utisaka i dobre zabave. No vratili su se i sa višim iznosima računa zbog korištenja podatkovnog roaminga. Kako se to dogodilo, odgovor smo potražili u Udruzi Telekom. Kontaktirali smo Đuru Luburu iz Udruge Telekom koji nam je kazao nešto o uredbi o roamingu tj. što su operateri bili dužni napraviti od dana stupanja u EU te imaju li korisnici pravo na žalbu:

{mp3}Reportaze/djuro_labura_roaming1{/mp3}

Dakle, ne samo da su korisnici trebali biti obaviješteni o limitu nego im je trebala biti obustavljena usluga podatkovnog roaminga nakon što dostignu trošak od 50 Eura + PDV.

Kad korisnik može nastaviti koristiti ulugu roaminga?

{mp3}Reportaze/djuro_labura_roaming2{/mp3}

Ako ste nešto propustili ili vam nije jasno u ovom tumačenju kontaktirajte Udrugu Telekom ili Hakom.