Od nedjelje počinju zimska sezonska sniženja.
Traju 60 dana i u tom razdoblju možemo očekivati tri kruga pada cijena. U prvom koji će trajati do polovice siječnja popusti će iznositi između 20 i 30 posto, nakon toga očekuju se popusti i do 50 posto, a potkraj veljače cijene bi trebale biti niže i 70 posto.
Proizvodi koji se najviše kupuju na sezonskim sniženjima su obuća i odjeća te zimska oprema i dekoracija. Ove godine će se dobar dio popusta preseliti na online kanale zbog aktualnih ograničenja u fizičkim trgovinama.
Trgovac je dužan uvjete prodaje i za pojedine proizvode ili pojedine skupine proizvoda ili oblika plaćanja istaknuti jasno, vidljivo i čitljivo, te ne smije dovoditi u zabludu prosječnog potrošača. Dakle, sve što se tiče uvjeta prodaje, mora biti transparentno istaknuto uključujući i raspon sniženja.
Za svakog potrošača je najvažnije da bude informiran, da poznaje svoja prava, ali i obveze. Važno je napomenuti da prilikom prodaje po posebnim oblicima prodaje potrošač ima ista prava kao u redovnoj prodaji.
Ako trgovac ne proda sve proizvode, može nastaviti s prodajom po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha, ali mu nije dopušteno oglašavati takvu prodaju kao sezonsko sniženje nakon proteka propisanih 60 dana, nego kao neki drugi posebni oblik prodaje.