U zadnje vrijeme Split parking zaprimio je veći broj pritužbi korisnika o nemogućnosti plaćanja parkinga putem SMS-a kod svih mobilnih operatera, o čemu je na svojim web stranicama izvijestio korisnike krajem siječnja 2022.
Problem je uzrokovan zadnjim ažuriranjem mobilne aplikacije „Poruke“ na Android uređajima koji koriste generičku aplikaciju za SMS poruke. Posebno su pogođeni uređaji marke Xiaomi, Oneplus i Google Pixel, ali može se raditi i o drugim proizvođačima.
Problem je povezan sa svim SMS uslugama koje imaju dodatnu naplatu, u ovom slučaju mobilni uređaji uopće ne pošalju SMS poruku mobilnom operateru te isti ne šalje povratnu informaciju o uspješnom ili neuspješnom plaćanju, što znači da nije izvršena niti evidentirana uplata parkinga.
– S obzirom da i dalje zaprimamo upite i pritužbe, podsjećamo da tvrtka Split parking nema mogućnost riješiti nastali problem već se isti može otkloniti jedino deinstalacijom posljednjeg ažuriranja aplikacije “Poruke” te njenim ponovnim ažuriranjem na mobilnom uređaju korisnika. Pozivamo korisnike da obrate pozornost o zaprimanju potvrde o uplati putem SMS-a, te da u slučaju da je ne zaprime i da nisu izvršili ažuriranje, koriste ostale oblike plaćanja, poručili su iz tvrtke Split parking.
Više informacija o otklanjanju nastalih poteškoća možete dobiti kod svojih ugovorenih teleoperatera.