ULTRA Europe nastavlja stvarati vrijednosti u Hrvatskoj kroz međunarodnu promociju i pozicioniranje Splita i okolice kao svjetske destinacije

0

U atriju Gradske uprave Grada Splita festival ULTRA Europe, koji je postao sastavni dio suvremenog splitskog identiteta, najavio je svoje jedanaesto izdanje i cijeli niz novosti koje očekuju posjetitelje. Od 11. do 13. srpnja 2025., Park Mladeži će ugostiti brojne glazbenike iz samog vrha svjetske scene te više od 140 000 posjetitelja iz više od 120 zemalja svijeta. Organizatori su, na oduševljenje svih Ultranauta, potvrdili kako je ULTRA Europe produžila suradnju s vlasnikom licence do 2029. godine. Time je osigurana dugoročna budućnost festivala u Hrvatskoj, a potvrđeno je i povjerenje u domaće organizacijske kapacitete, destinaciju i sve dionike koji sudjeluju u projektu.

“Festival ULTRA Europe je kroz više od desetljeća izrastao u simbol Splita kao globalno prepoznatljive destinacije za festivalski turizam s 360 pristupom. Posebno sam ponosan na činjenicu da festival već petu godinu oblikuje novu vrijednost prostora Parka Mladeži i pretvara ga u mjesto koje živi svjetsku priču. Bez obzira na izazove koje nosi tržište, posebice ove godine, interes ne jenjava – očekujemo goste iz više od 120 zemalja, što potvrđuje snagu brenda koji smo izgradili. Uvijek smo razmišljali dugoročno, s fokusom na sigurnost i doživljaj te kroz odličnu suradnju s državnim i gradskim tijelima osiguravamo najvišu razinu sigurnosti i kvalitete festivala. Drago mi je vidjeti sve više domaće publike i poduzetničkih inicijativa koje se rađaju zahvaljujući festivalu – to je pokazatelj da ULTRA nije samo događaj, već pokretač i to će tako ostati i narednih pet godina” poručio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live.

ULTRA Europe ključni je simbol turističke i kulturne snage Splita i Splitsko – dalmatinske županije. Uz više od 90 milijuna eura lokalne potrošnje i procijenjenih 35 milijuna eura godišnje vrijednosti oglašavanja, festival donosi izniman doprinos destinaciji, ne samo kroz brojke, već i kroz međunarodni imidž. Ovogodišnji porast domaće publike od 10% dodatno potvrđuje njegovu relevantnost i mjesto u srcu lokalne zajednice.

“U proteklih 11 godina svjedočimo uspješnoj i kontinuiranoj suradnji koja se temelji na zajedničkoj viziji i odgovornosti svih uključenih, od javnog sektora do brojnih dionika privatnog sektora koji prepoznaju prilike i žive od njih. ULTRA Europe stavlja u fokus ne samo Split i Dalmaciju, već i našu bogatu kulturnu baštinu i vrijednost cijele destinacije. No, jednako važna kao i promocija jest i međusobno poštovanje, kako mi prema našim gostima, tako i oni prema nama. Upravo zato, sigurnost svih sudionika ovako velikih događanja, kojih ove godine očekujemo više od 140 000, ostaje naš glavni prioritet. Poruka je jasna: svi su dobrodošli, ali u ozračju međusobnog poštovanja, ravnoteže i sigurnosti“, izjavio je Stipe Čogelja, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije.

Eksponiranost koju festival donosi značajno podiže globalnu prepoznatljivost Splita i okolnih područja utvrđujući njihov status kao nezaobilaznih destinacija za sve ljubitelje putovanja. Kroz sinergiju glazbe, zabave i turizma, ULTRA Europe neizbrisivo utiskuje Split i Splitsko-dalmatinsku županiju na kartu najpoželjnijih svjetskih destinacija, obogaćujući lokalnu zajednicu i potičući održivi razvoj turizma na višoj razini.

„Festival ULTRA Europe prepoznat je na razini države kao strateški projekt, a uz podršku Turističke zajednice Grada Splita i Grad Split daje svoju podršku ovoj velikoj međunarodnoj manifestaciji koja se održava u našem gradu. Nama kao Gradu važno je da posjetitelji koji dolaze u Split ne dožive samo festival, već da dobiju informacije i upoznaju našu bogatu kulturnu baštinu, povijesno nasljeđe te pravila ponašanja koja pridonose očuvanju grada i kvaliteti života naših sugrađana. Kroz suradnju s organizatorima i turističkim sektorom radimo na podizanju svijesti o važnosti poštovanja lokalne zajednice i odgovornog ponašanja tijekom boravka u Splitu”, izjavio je Tomislav Šuta, gradonačelnik Grada Splita.

Festival je odavno prerastao u destinacijsko putovanje, iskustvo koje spaja vrhunsku produkciju, globalne headlinere i ljepotu dalmatinske obale u jedinstvenu cjelinu. Nakon Splita slijedi putovanje na Brač i Vis, a to je model festivala kakav danas slijede najveći svjetski organizatori. Split je imao privilegiju biti među prvima.

“ULTRA je dodana vrijednost kakvu nijedna destinacija ne može sama isfinancirati ni dosegnuti. To je globalni doseg koji generira konkretne rezultate za grad i regiju. No, važno je da se pritom ne zaboravi ono što nas čini posebnima, a to su autentičnost, gostoljubivost i ljepota ovog prostora. Otvoreni smo za sve dobre i moderne stvari koje obogaćuju iskustvo posjetitelja, ali i stvaraju temelj za najljepše uspomene koje nose kući. Naša poruka je jasna – dobrodošli ste, uživajte odgovorno i ostavite pozitivan trag na ovom malom, ali vrijednom dijelu svijeta“, dodala je Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Grada Splita.

Novitet ovogodišnjeg izdanja je Food Village, posebno osmišljena gastronomska zona koja će pružiti dodatno iskustvo posjetiteljima kroz ponudu trendovskih jela, lokalnih delicija i globalnih street food favorita. Cilj je stvoriti još snažniji doživljaj festivala za sva osjetila i dodatno zadržati publiku unutar festivalskog prostora uz autentičan i raznolik sadržaj. U prodaju je puštena ograničena količina jednodnodnevnih festivalskih ulaznica koje se mogu osigurati po cijeni 69 eura u sustavu Entria.

Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.