Boranka pokreće donacijsku kampanju za nastavak pošumljavanja požarišta Dalmacije

0
Foto: Press: Boranka

Boranka, najuspješnija neprofitna kampanja u Hrvatskoj, pokreće donacijsku kampanju za nastavak pošumljavanja požarišta Dalmacije.

6,000 volontera Boranke do sada je posadilo 60,000 novih stabala na požarištima Dalmacije – kako bi osigurali sredstva za nastavak akcija pošumljavanja, pokrenuli su donacijsku kampanju na međunarodnoj internet platformi Indiegogo

Savez izviđača Hrvatske, u suradnji s Hrvatskom gorskom službom spašavanja i Hrvatskim šumama te nizom drugih partnera i suradnika, započeo je prošle godine najveću volontersku akciju pošumljavanja požarišta Dalmacije – kampanju Boranka. Do sada je, tokom jeseni 2018. i 2019 godine, provedeno 16 akcija pošumljavanja u okolici Splita, Solina i Zadra u kojima je više od 6,000 volontera posadilo oko 60,000 novih stabala u sadnicama, sjemenu i žiru.

Kako bi se aktivnosti nastavile i iduće godine, Savez izviđača Hrvatske, uz pomoć Europske skautske fondacije, upravo je pokrenuo donacijsku kampanju s ciljem osiguravanja sredstava za daljnje održavanje kampanje Boranka (eng. Paint it Back).

Donacijska kampanja nalazi se na Indiegogo crowdfunding platformi na sljedećem linku: https://www.indiegogo.com/projects/boranka-paint-it-back–2#/

Donirajući kampanju, osim što pomažete u pošumljavanju i obnovi požarišta Dalmacije, možete dobiti i Boralice, jedinstvene bojice napravljene od pepela izgorjelih borova. Sudjelovanjem u kampanji moguće je za nadolazeće blagdane pokloniti nekome tek posađeno stablo, dobiti svoje stablo s imenom po odabiru, koje će posaditi izviđači pa čak i posaditi „vlastitu“ šumu. Na taj način zajedno možemo stvoriti novi život iz pepela i crna zgarišta pretvoriti u nove šume“ – rekao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator Boranke.

Kampanja Boranka u godinu dana postojanja postala je i najveća europska volonterska akcija pošumljavanja požarišta. Radi svoje kreativnosti i učinkovitosti već je osvojila brojne nagrade u Hrvatskoj i inozemstvu postavši tako najnagrađivanija neprofitna kampanja u Hrvatskoj ikad. Osvajanjem zlatnog Euro Effie-a, najprestižnije europske nagrade za marketinšku učinkovitost, prije mjesec dana u Bruxellesu, Boranka je postala prva kampanja ikad u cjelokupnoj regiji koja je osvojila ovu izuzetno vrijednu nagradu. Kreativnu stranu kampanje Boranka potpisuje kreativna agencija Imago Ogilvy koja od početka u kampanji sudjeluje besplatno.

Stotine izviđača iz svih dijelova Hrvatske, učenici osnovnih i srednjih škola, studenti, branitelji, sportaši, zaposlenici tvrtki, ekolozi, šumari i brojni drugi građani udružili su se u jedinstvenoj akciji vraćanja šuma na opustošena dalmatinska požarišta. Boranka je ujedinila Hrvatsku s ciljem obnove Lijepe naše.

Boranki je sada potrebna pomoć kako bi se ova lijepa priča nastavila te omogućila i brojnim drugim volonterima da posade nove šume za nove naraštaje.