Hrabri telefon pokrenuo novu kampanju

0
Foto: Pixabay

Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.

Kampanja pod nazivom „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ započela je 4. siječnja jumbo plakatima  u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima.

„Koma ocjene“, „strogi starci“, „bolan prekid“, „nitko me ne zove van“… samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike emotivne i socijalne promjene.

Pomoć putem Hrabrog telefona djeca mogu potražiti svakim radnim danom od 9 do 20 sati na besplatnom broju 116 111. Za one koje radije koriste drugačije oblike komunikacije tu je savjetovanje putem chata (na www.hrabritelefon.hr/chat) i e-maila (savjet@hrabritelefon.hr).

Osim Hrabrog telefona za djecu, roditeljima, stručnjacima i drugim osobama iz djetetove okoline dostupan je Hrabri telefon za mame i tate na broju 0800 0800.