TOMMY: Krenula je nova komunikacijska kampanja “Di ćeš bolje?”

0

Kao Tommy grupa, jedan od vodećih hrvatskih poslovnih sustava, ovim putem
najavljujemo novu komunikacijsku platformu i kampanju pod nazivom „Di ćeš bolje“.
Ključna poruka koju šaljemo jest međusobna povezanost kompanija i djelatnosti grupe s
trgovačkim lancem Tommy kao glavnim nositeljem aktivnosti u čijem se prodajnom
sustavu realizira interakcija s našim kupcima.


Naš brand Tommy razvijali smo prethodnih 30 godina s ciljem da budemo prepoznatljivi
kupcima i diferencirani na tržištu kao mjesto najpovoljnije i najugodnije kupovine.
Asortiman koji nudimo na našim prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i
potrebama naših kupaca, a posebnu pozornost posvećujemo asortimanu svježih
proizvoda iz kategorija svježega mesa i ribe, svježeg voća i povrća, delikatesnih
proizvoda koji se nude svježe narezani, te pekarsko-slastičarskih proizvoda.
Najveći dio toga asortimana je hrvatskog porijekla i nabavljen je od lokalnih dobavljača,
a dio se proizvodi i unutar poslovnog sustava Tommy grupe u povezanim tvrtkama
Bobis i Petason.

Sustav kontrole kvalitete proizvoda i uspostavljena sljedivost hrane u distribucijskom
lancu naš je poslovni standard koji osigurava kupcima kvalitetu i sigurnost proizvoda.
Suvremeno i funkcionalno uređeni prodajni prostori omogućavaju kupcima kvalitetniji
vizualni doživljaj asortimana, a cjenovna politika definira našu ponudu kao istinsku
vrijednost za potrošeni novac.
Objedinjujući sve sastavnice našega koncepta želimo dodatno približiti Tommy kupcima
i ukazati na cjelovitost naše ponude i naše usluge, uz posvećenost svakom pojedinačnom
kupcu, što nam omogućava educirano i ljubazno osoblje.
Tommy nudi kupcima vrijednost u svakom pogledu i povjerenje koje želimo trajno
unapređivati, a ova kampanja ima za cilj na jednostavan i prihvatljiv način dodatno
približiti Tommy kupcima koji su za nas uvijek u prvom planu.
Kampanja započinje danas, 21.travnja, a bit će prezentirana putem promidžbenih
spotova i objava u raznim komunikacijskim kanalima uključujući i društvene mreže.