Tommy: REŽEMO CIJENE!

0
Foto: PR Tommy

Tommy prodavaonice odlučile su provesti kampanju pod nazivom “REŽEMO CIJENE”. Snizit će se cijene iz osnovne potrošačke košarice – voće, povrće, meso, ribu, jaja, jestiva ulja i masti, maslac i margarin, dječju hranu te higijenske uloške i tampone.

Ovim putem obavještavamo javnost da ćemo od prvog ožujka 2022. sniziti maloprodajne cijene većega broja prehrambenih i neprehrambenih artikala u ključnim kategorijama roba, a cijelu kampanju provodimo pod nazivom „REŽEMO CIJENE“. Na taj način dajemo svoj aktivni doprinos povećanju kupovne moći naših kupaca kako bi ublažili negativne efekte inflatornih kretanja na kućne budžete potrošača. Kao tržišni lider na jadranskoj obali i jedan od najznačajnijih hrvatskih trgovačkih lanaca, ponudit ćemo našim kupcima povoljnije cijene i prije obavezne primjene nižih stopa PDVa, jer želimo i ovom prigodom pokazati da su nam kupci i njihove potrebe najvažniji cilj poslovanja.”, poručili su iz Tommya.

Nove i povoljnije cijene primjenjivat će se u cjelokupnoj prodajnoj mreži Tommy-ja u Hrvatskoj.