Konferencija „Privatni iznajmljivači i nove tehnologije“

0
Foto: pixabay.com

Konferencija TURIZAM I PODUZETNIŠTVO „PRIVATNI IZNAJMLJIVAČI I NOVE TEHNOLOGIJE“ održat će se u ponedjeljak, 10. prosinca, u 10 sati, u hotelu Park u Splitu, s ciljem predstavljanja novih načina komunikacije privatnih iznajmljivača s tržištem, s naglaskom na internet marketing i društvene mreže.

Konferencija je rezultat dugogodišnje suradnje Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije, Croatia Hot Spots magazina i hotspots.net.hr portala, a cilj joj je bio približiti pružateljima usluga smještaja u domaćinstvu nove oblike komunikacije s tržištem, s naglaskom na internet marketing i društvene mreže koje im mogu olakšati poslovanje i omogućiti im stvaranje prednosti nužne za bolje pozicioniranje na konkurentnom turističkom tržištu. Konferencija je namjenjena privatnim iznajmljivačima i menadžerima u turizmu. Broj obiteljskih iznajmljivača u Splitsko-dalmatinskoj županiji u stalnom je porastu, već nekoliko godina zaredom u županiji je godišnje oko 10% više pružatelja usluga obiteljskog smještaja, dok se na području grada Splita ta brojka penje i na vrtoglavih 30%.

Tržište privatnog smještaja pored trenutnog izrazitog skoka u kvantiteti ima potrebu i za dodatnim unapređenjem kvalitete. Pružanje usluga obiteljskog smještaja cjelokupan je poslovni proces za koji su potrebna znanja iz raznih područja poslovanja. Jedno od najvažnijih područja je marketing, odnosno komunikacija s tržištem.

TEME KONFERENCIJE
Kako privući pažnju korisnika u 21 stoljeću, kako proširiti utjecaj na digitalnim medijima, kako i na koji način se promjenilo ponašanje turista i kako na to uspješno odgovoriti…. kako uspješno brendirati objekt, kako osmisliti kvalitetnu viralnu kampanju, kako posjetitelja pretvoriti u pomotora vašeg objekta… koje su najpopularnije booking platforme, kako povećati booking uz Google AdWords, kako provesti analizu uspješnosti kampanje, kako koristiti društvene mreže u promociji turističke ponude smještajnog objekta…samo su neka od pitanja na koja će vam odgovoriti stručnjaci u internet marketingu i vodeći ljudi u turizmu županije.

Internet marketing je moćni alat koji privatnog iznajmljivača, izjednačava s velikim igračima na globalnom tržištu, takodjer najbrži način da se za vaš apartman čuje diljem svijeta.

Pretraživanja vezana za turizam, odmor i putovanja kao i rezervacija takvih usluga nalaze se među pet najtraženijih pojmova koji se upisuju u tražilice. Tu činjenicu, privatni iznajmljivači, nikako ne bi smjeli zanemariti.

POGRAM KONFERENCIJE
10:00 uvodni govor organizatorice i urednice Croatia Hot Spots magazina i hotspots.net.hr portala Maje Zlokić 10:15 direktorica TZ grada Splita Alijana Vukšić „Nove tehnologije u promociji Turističke zajednice grada Splita“
10:45 profesor na Fakultetu političkih znanosti, Domagoj Bebić „Cyberturist, turist 21. stoljeća
11:30 profesor na Veleučilištu Vern i na Visokoj školi Aspira Željko Trezner „Turizam posebnih interesa, nova prilika za iznajmljivače“
12:25 direktor TZ Splitsko – dalmatinske županije Joško Stella, „Internet marketing i društvene mreže u promociji Splitsko – dalmatinske županije“
12:45 službeni edukator za privatni smještaj Barbara Marković, turistička agencija Dalmagic „Razvoj tematskih smještajnih jedinica“