Živili uz nove Hajdukove likere!

0

Navijači Hajduka koji su ujedno i ljubitelji dobre kapljice imaju razloga za zadovoljstvo. Danas je na Poljudu potpisan ugovor s dvadeset petim partnerom iz programa „co-branding“ proizvoda. Đanić obrt proizveo je likere od rogača, oraha, smokve i limuna s Hajdukovim grbom u tri različite ambalaže, a klubu će pripasti čak 22 posto od veleprodajne cijene. Voditelj Hajdukova marketinga, Aljoša Bašić, je kazao: „O ovome projektu smo već dugo razgovarali, planirali ga i razvijali. Brižljivo smo pazili da na tržište izbacimo proizvod koji će biti pogodan za naše turiste, jer smo svjedoci da ova pića rado konzumiraju, ali i da imamo nešto što ima ulogu suvenira, tako da će vrlo velik broj turista nakon ljetovanja, vjerojatno vrlo rado,kući ponijeti ovaj proizvod. Izbacili smo četiri okusa u pakiranju od 0,7l tako da bi trebali doći i do konzumenata u ugostiteljstvu. Bitno je naglasiti da će tvrtka imati čovjeka koji će se isključivo baviti ovim asortimanom, a njegova misija će biti da u što kraćem vremenskom periodu proizvod dođe do krajnjih kupaca, potrošača. U prvoj fazi to će vjerojatno biti naši navijači, a vjerujem da će svi oni, koji su ujedno djelatnici u kafićima i restoranima vrlo rado ponuditi ovaj proizvod svojim gostima uz dodatnu priču o likeru iz Dalmacije s obilježjem najvećeg brenda u Hrvatskoj ali i u regiji. Također, bit će tu i posebno brendirano vozilo koje će širiti informacije o ovoj priči. Uvjeren sam da ćemo s ovim asortimanom doći do onoga segmenta koji nam možda i nedostaje, a to je taj segment suvenira. Tvrtka ‘Đanić’ je već duži vremenski period prisutna u svim tim lancima suvenirnica diljem obale tako da ćemo imati osiguran brži kanal distribucije kroz njih“.

Goran Đanić, vlasnik slavonskog Đanić obrta, čija je šljivovica poznata i priznata i izvan hrvatskih granica, te četrdeset posto svojih proizvoda plasira u inozemstvu, izrazio je zadovoljstvo partnerstvom s Hajdukom: „Čast nam je i zadovoljstvo što smo nakon više od pola godine marljivog rada priveli finalizaciji ovaj projekt. Posjedujemo najnoviju tehnologiju destilerije „Muller“, s preko 100 godina tradicije, znači jedna njemačka tehnologija s kvalitetnim voćem. Limun, rogač i smokva su isključivo s otoka Visa, baze su rakije od jabuke, a orahovac je na lozi. Tu smo došli do zavidnih rezultata kvalitete pića. Imamo vrlo atraktivna pakiranja, pokrivamo sve aerodrome, većinu nacionalnih parkova u Hrvatskoj. Prisutni smo u nekim trgovačkim lancima, nadamo se i proširenju. Ovaj zajednički projekt s Hajdukom je istinska ljubav prema Hajduku ali i sigurno jedan veliki business. Mi imamo svoj dio u tome ali sigurno, po svakoj boci, po svakoj etiketi ili kako se kaže po svakom čepu, Hajduk će profitirati u ovome poslu“.

Nadamo se da će navijači visoko dignuti čaše već u četvrtak navečer nakon utakmice s češkim Slovanom u Liberecu.

hajduk likeri 1