Poziv za sudjelovanje na 19. Mediteranskom sajmu zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva

0

Pozivamo Vas na 19. Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i
zelenog poduzetništva i 4. Hrvatski ruralni parlament HMRR koji će se ove godine u
organizaciji društva Dubrovnik Sun d.o.o., suorganizaciji Šibensko-kninske županije, Grada
Šibenika, Hrvatske gospodarske komore – Šibenik, Hrvatske gospodarske komore –
Dubrovnik, te partnera sajma Hrvatske mreže za ruralni razvoj od 25. do 28. studenog 2021.g.
održati u Amadria Park Hotelu Ivan u Šibeniku.
Svih ovih godina okupljamo izlagače, stručnjake, pokrovitelje i entuzijaste kako bismo
zajedničkim nastojanjima pokušali predstaviti veći dio ekoloških i tradicijskih proizvoda kojima
naša zemlja obiluje.
Ova specijalizirana manifestacija profilirala se kao najznačajnija sajamska priredba u
Republici Hrvatskoj u području ekološke, tradicijske poljoprivrede i zelenog poduzetništva.
U travnju 2005. s našeg sajma pokrenuta je i ostvarena ideja o proglašenju Dubrovačko-neretvanske županije „GMO free” županijom.
Prepoznali su to hrvatska ministarstva (Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo gospodarstva
i održivog razvoja, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije) te bivša
hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Marijana Petir, koja je u srpnju 2017. godine u
nazočnosti osnivača sajma Europskom parlamentu u Bruxellesu predstavila Mediteranski
sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva.
Ovogodišnja orijentacija sajma usmjerena je na proširenje novim proizvodima, podizanju
kvalitete nastupa izlagača te podizanju kvalitete ekoloških i tradicionalno uzgojenih proizvoda.
19. mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva organizirat
će se sukladno svim propisanim protuepidemijskim mjerama u trenutku održavanja, te uz
suglasnost Stožera Civilne zaštite.
Sukladno mjerama na snazi, sudjelovanje na sajmu bit će moguće samo uz posjedovanje
EU digitalne COVID potvrde.

SUDJELOVANJE – KOTIZACIJA:
KOTIZACIJA za izlagače na sajmu iznosi 1.490,00 kn (tisuću četiristo i devedeset kuna) s
PDV-om.
Cijena uključuje: 2 m uređenog stola s plahtom za četiri dana izlaganja na sajmu.
Minimalna zakupnina stola je 2 m za svakog izlagača, neovisno o tome nastupa li grupno ili
pojedinačno.
Cijena dodatnog metra stola iznosi 750,00 kn s PDV-om.

CIJENE SMJEŠTAJA ZA IZLAGAČE
Za sve izlagače Sajma osigurali smo iznimno popularne uvjete smještaja:
AMADRIA PARK HOTEL IVAN****+ Cijena smještajne jedinici po
sobi/ danu
Cijena po sobi po danu u single use (1/1) sobi
pogled dvorište/ vrt 515,00 kn
Cijena po sobi po danu u dvokrevetnoj sobi (1/2)
pogled dvorište/vrt 590,00 kn

ONLINE PRIJAVA ZA SUDJELOVANJE I SMJEŠTAJ
Za sudjelovanje na 19. mediteranskom sajmu zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog
poduzetništva potrebno je ispuniti ONLINE OBRAZAC, do kojeg ćete doći klikom na poveznicu
koju dostavljamo u nastavku:

https://www.dubrovniksun.hr/prijave/mediteranski-sajam/

Na istom obrascu moguće se registrirati za sudjelovanje, te rezervirati potreban
smještaj u hotelu Amadria Park IVAN u kojem će se održavati Sajam.
Sve detaljnije informacije i pomoć vezano za ispunjanje obrasca u koliko će Vam biti potrebno,
možete dobiti na telefon agencije DUBROVNIK SUN: 020 436 363 ili putem
e-maila agencije: sajam@dubrovniksun.hr

Također, kao i uvijek na raspolaganju Vam stoji voditelj sajma Vedran Kraljević na kontakt
telefonima: 098 285 355 i 020 436 233
Zbog velikog interesa, a kako bismo Vam na vrijeme i sa sigurnošću mogli osigurati
prostor za izlaganje, te potreban smještaj, molimo Vas da što prije izvršite online
prijavu.

UVJETI POSLOVANJE – PLAĆANJE
Plaćanje registracije i smještaja vršit će se isključivo po PONUDI.
Kako bi Vaša registracija za sudjelovanje i prijava za smještaj bila pravovaljana, nakon što
ispunite online obrazac Dubrovnik Sun će Vam poslati ponudu, po kojoj trebate izvršiti uplatu
do datuma naznačenog na ponudi.

UVJETI POSLOVANJE – OTKAZIVANJE REZERVACIJE
Rok za otkaz sudjelovanja i smještaja bez troškova otkazivanja, je do 15. studenog 2021.

PRAVILNIK MEDITERANSKOG SAJMA
Ovim putem želimo vam skrenuti pozornost na pravila i tehničke detalje povezane s
izlaganjem na sajmu.
1. Za sudjelovanje na sajmu potrebno je imati svu potrebnu zakonsku
dokumentaciju (registracija tvrtke itd.) i postupati u skladu sa zakonima i
propisima Republike Hrvatske:
-prijavnicu za sudjelovanje na sajmu
-presliku rješenja o upisu:
-u Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, Upisnik
objekta odobrenih pod posebnim uvjetima ili Upisnik odobrenih objekata te pripadajući
izvod ovisno o vrsti hrane.
Subjekti koji nisu upisani u odgovarajuće upisnike, a žele sudjelovati na sajmu trebaju
uputiti zahtjev Ministarstvu poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja (www.mps.hr) i
dostaviti ga uz prijavu.
Napomena: to se odnosi na izlagače koji izlažu proizvode životinjskog podrijetla!
2. Molimo sve sudionike koji će se predstaviti sa svojim proizvodima (vina i alkoholna pića)
s obvezom posjedovanja Prijave za upis u registar trošarinskih obveznika da ishode
odobrenja za prigodnu prodaju navedenih proizvoda kod Carinarnice Šibenik.
3. Izlagači se sami brinu o dekoraciji svojega izložbenog prostora.
Izlagači trebaju osigurati prekrivače za svoj izložbeni prostor preko noći.
4. Izlagači trebaju osigurati produžne kabele, male rashladne uređaje za lako
pokvarljive namirnice (mliječne proizvode…), i sl.
5. Raspored izlagača je isključivo u nadležnosti organizatora i voditelja sajma.
6. Potpisivanjem prijavnice prihvaćate prethodno navedene uvjete.

U slučaju da do sada niste dobili sve potrebne informacije o sajmu, žurno nam se javite.
Prijave pristigle nakon 18. studenog 2021. nažalost nećemo moći prihvatiti.
Detaljnije informacije možete dobiti na:
Mob. 098 285 355 / Tel. 020 436 233
Email: mediteranski.sajam.du@gmail.com, www.mediteranski-sajam.com
Osoba za kontakt: Vedran Kraljević