Split: Iz Vodovoda SMS ili e-mail kada pukne cijev

0

Zbog potrebe boljeg i bržeg obaviještavanja potrošača, trgovačko društvo Vodovod i kanalizacija d.o.o. Split je uvelo novi način na koji potrošači mogu dobiti informacije vezane za djelatnost Društva.

Naime, uveden je besplatni sustav primanja obavijesti preko SMS poruka ili e-maila.

Putem navedene usluge, potrošači će biti obaviještavani o radovima, kvarovima, popravcima, nestašici vode zbog kvara (puknuća) ili radova i to na cijelom području koje pokriva trgovačko društvo Vodovod i kanalizacija d.o.o. Split.

Postupak registracije se nalazi na internetskoj stranici Društva, a sam postupak registracije ide redom: u rubrici Centar za potrošače treba kliknuti na prijavu za SMS poruku ili e-mail obavijest, nakon toga se otvara novi prozor u kojem je potrebno popuniti osobne podatke s brojem mobitela ili e-mail adrese, nakon čega se zaprimi verifikacijski kod kojeg treba upisati i time je prijava gotova.

Ovim putem pozivamo potrošače da se prijave u što je moguće većem broju kako bi iz prve ruke bili upoznati sa servisnim informacijama koje se tiču djelatnosti ovog Društva.

Još jednom iz splitskog Vodovoda napominju da je usluga besplatna!