Iznajmljivači smještaja uoči „Ultre Europe festivala“

0

Do hrvatskog glazbenog i turističkog događaja godine, „Ultra music festivala“ ostalo je još malo. U Split i okolicu doći će ogroman broj gostiju, a iznajmljuje se sve što je moguće iznajmiti. Predsjednik Kluba iznajmljivača Split, Josip Sedlar, nam je pojasnio kakva je situacija na terenu: „Trenutačna popunjenost po booking.com-u, koji je relevantan izvor informacija, iznosi 90% popunjenosti svih kapaciteta. Ono što moramo primijetiti je da ‘Ultra’ više nije samo splitska nego cijele splitsko-dalmatinske županije jer se veliki dio turista odlučio ljetovati u okolici Splita, a doći samo na ‘Ultru’“

Pitali smo Josipa što je s cijenama smještaja tj. jesu li malo „normalnije“ nego prethodnih godina. „Jednostavno je to bila posljedica sistema male ponude i velike potražnje. Moramo znati da smo za prvu godinu ‘Ultre’ na raspolaganju imali samo 6.000 kreveta, a sada smo već blizu brojke 20.000. Ne vjerujem da će ‘Ultra’ imati tri ili pet puta više gostiju koliko je zapravo narastao broj kreveta u privatnom smještaju. Ovih dana se recimo za petak, prvi dan ‘Ultre’, dvokrevetna soba u užem centru grada može bookirati za 80 do 120 Eura“.

„Ultra“ je prilika i manje iskusnim iznajmljivačima za zaradu, a Josip im savjetuje da dobro vode evidenciju tko im se nalazi u apartmanima te da svakako imaju sva njihova imena i brojeve mobitela u slučaju da se nešto dogodi. Dakle, treba provjeriti svoje goste te biti dobar i ljubazan domaćin kako bi ih motivirali da naprave što veću reklamu za Split. „Ultra“ je stvarno nešto što je marketinški nemjerljivo, kaže Josip, jer TZ i grad Split nikad ne bi mogli napraviti takvu marketinšku kampanju s efektima „Ultre“.

Svima koji iznajmljuju želimo dobre, pristojne goste i dobru zaradu. Budite dobri domaćini, da nam dođu opet ostavit koju kunu…