Još osam dana do najimpresivnijeg izdanja festivala „Ultra Europe“ dosad!

0

Osam festivalskih pozornica, oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja, 120 akreditiranih novinara iz svijeta te jedinstvena prilika za uživanje u preko 250 sati glazbe u izvedbi više od 120 DJ-a… Dio je to impresivnih brojki koje još jednom potvrđuju status festivala „Ultra Europe“ kao najiščekivanijeg događanja ljetne sezone u regiji. Tome u prilog govori i činjenica da su sve ulaznice za ekskluzivni party „Ultra Beach“, koji će se održati 15. srpnja na Hvaru rasprodane, a isto vrijedi i za VIP ulaznice za splitski dio festivala, koji će se na stadionu Poljud održati za samo osam dana, točnije od 10. do 12. srpnja. Regionalnih ulaznica za hrvatske državljane po povlaštenoj cijeni od 899 kn ostalo je samo 50, a trodnevnih festivalskih (tzv. General Admission), onih koje se mogu kupiti online samo 100. Joe Bašić je u ime organizatora „Adria MM produkcija“ na konferenciji za medije održanoj danas u hotelu „Park“, službenom hotelu „Ultre“, izjavio: „Spremni smo, jedva čekamo početak trećeg izdanja Ultre. Vjerujem da će ovo biti jedan jedinstven događaj i da će ‘Ultra Europe’ biti jači i veći nego prethodnih godina. Prodaja ulaznica ide jako dobro, zabilježili smo prodaju u 143 zemlje“.

Ovogodišnji line up čini više od 80 izvođača! Headlineri su između ostalih The Chemical Brothers, Armin van Buuren i David Guetta.

Prošlogodišnji nedostatci, poput malog broja sanitarnih čvorova, su uzeti u obzir pa su organizatori ove godine osigurali više kemijskih WC-a . Oni će, osim uokolo poljudskog stadiona, biti postavljeni i na području Spinuta. „Ove godine imamo više od 350 WC-a te vjerujem da imamo kapacitet za 80.000 ljudi pa ne bi trebalo biti nekih problema“, kazao je Joe Bašić i zaključio: „’Ultra Europe’ nam je veliki izazov i na putu smo da postanemo najveći festival iz „Ultra“ obitelji“.

I Grad spremno dočekuje Ultru! Splitski dogradonačelnik Goran Kovačević potvrdio je kako će   gradska uprava pružiti logističku potporu festivalu i osigurati normalno funkcioniranje grada unatoč “desantu” više tisuća posjetitelja: „Grad Split se i ove godine pripremio te će sa svojim komunalnim poduzećima i u koordinaciji sa svim institucijama na najbolji mogući način biti domaćin i pružiti logističku potporu. Očekujemo da će kao i prethodnih godina sve proći u najboljem mogućem redu, prije svega s aspekta sigurnosti posjetitelja oko stadiona i na stadionu“.

Split „Ultru“ dočekuje sa 19 tisuća registriranih kreveta, što je sedam tisuća više nego prije tri godine, rekao je Kovačević i dodao kako će ponuda i potražnja svesti cijene smještaja u realne okvire.

Prošle godine ovaj festival elektronske glazbe donio je Splitu , procjenjuje se oko 500 milijuna kuna zarade, a samo gradski javni prijevoznik „Promet“ je na prijevozu partijanera zaradio oko 600 tisuća kuna. Autobusni prijevoz bit će organiziran i ove godine do Poljudskog stadiona, a „Prometovi“ autobusi vozit će posjetitelje „Ultre“ i od kampa u Omišu.

Riješen je i problem ilegalnih taksista. „Kako bi posjetiteljima Festivala još jasnije omogućili da razlikuju legalne od nelegalnih taksija dogovorili smo s organizatorima da našim taksistima daju ekskluzivnu naljepnicu pa će tako svi znati da se radi o taksiju s normalnim cijenama“, kazao je Kovačević.

Direktorica TZ Splita, Alijana Vukšić, istaknula je kako nam je , zahvaljujući „Ultri“ , porastao broj turista iz Amerike, Kanade, Australije i Brazila, a direktor TZ SD županije, Joško Stella, očekuje milijun noćenja u županiji. SD županija financijski će pomoći održavanje „Ultre“ u Splitu, a podršku daje i   organizacijom Hitne medicinske pomoći za cijelo vrijeme trajanja glazbenog festivala. Ministar turizma, Darko Lorencin, istaknuo je kako je „Ultra Europe“ pravi mega spektakl, te ključni događaj   za Split i Dalmaciju baš u srpnju. Podrška „Ultri“ je neupitna, kaže, jer je žele zadržati barem do 2020. godine. A koliko u brojkama „Ultra“ znači hrvatskom turizmu, Lorencin kaže: „Efekti ‘Ultre’ se mogu vidjeti u onim godinama kad je nije bilo. Ako pogledamo tri godine unatrag dobit ćemo realno stanje stvari. Činjenica je da je ekonomski utjecaj ‘Ultre’ na gospodarstvo i na turizam, a rekao bi i na šire gospodarstvo, jako velik“.

Ovaj projekt ima budućnost, stoga će mu Ministarstvo turizma pristupiti na drugačiji, kvalitetniji način, te odrediti model suradnje za iduće godine.

Hrvatska ide s novim sloganom na jesen – „Full of life“, a upravo je ovaj glazbeni festival oličenje tog slogana, ustvrdio je ministar: „’Ultra’ je mega spektakl čiji se pozitivni učinci ne očituju samo kroz fizički dolazak turista na ovo područje. Mi tu vidimo jako puno drugih sinergijskih efekata, pozicioniranja i brandiranja Hrvatske na tržištu glazbenih festivala, na tržištu koje posjećuju mladi ljudi. Tu nam je dugoročni strateški cilj osigurati da ti mladi ljudi u svojoj bližoj i daljnjoj budućnosti imaju naviku dolaska u Hrvatsku“.